BLOG č.7 • Čo by mal predávajúci nehnuteľnosti vedieť vopred?
- Podrobnosti
- Kategória: Blogové články
- Uverejnené piatok, 05. máj 2017, 14:00
- Napísal: GRAND-REALITY
Na realitnom trhu s nižšou ponukou ako dopytom si predávajúci môže myslieť, že po jeho nehnuteľnosti sa doslovne "zapráši". Väčšina majiteľov má premrštenú predstavu o cene, nuž niekedy sa stane, že predávajúci stanoví cenu nižšie, než akú by reálne mohol dostať.
Avšak nezúfajte, presne na to sme tu my. Aby sme Vám pomohli s nastavením správnej trhovej ceny Vašej nehnuteľnosti, a rovnako chránili Vaše záujmy. Sme si vedomí toho, že je dôležité mať profesionálnu prezentáciu, odborný servis, vybudované sociálne siete a byť iný. S nasledujúcimi jednoduchými krokmi Vás dovedieme k úspešnému predaju.
Čo teda musí vedieť každý predávajúci bytu, domu či inej nehnuteľnosti?
Zaujímavá foto-prezentácia nehnuteľnosti je jedným z kľúčov k úspechu
Po dlhoročnej praxi je možné skonštatovať, že nehnuteľnosti, ktoré sú pri foto-dokumentácii realitným maklérom poupratované ako z katalógu, majú väčší ohlas u potenciálnych záujemcov. Dôležité sú taktiež svietidlá. Ak je možnosť zažnúť všetky svietidlá (aj vstavané a dekoratívne), urobíte len dobre.
Cenu nehnuteľnosti nastavuje trh, nie predávajúci
Je pochopiteľné, keď predávajúci chce nastaviť cenu podľa seba. Nuž ak chceme docieliť efektívny predaj je dôležité, aby sa cena nastavila podľa aktuálneho trhu, resp. ponuke na trhu.
Menšia renovácia môže priniesť viac peňazí
V množstve prípadov, náklady na renováciu sú oveľa menšie ako prípadné zníženie ceny počas predaja nehnuteľnosti. Záujemca už počas obhliadky vidí, do čoho bude potrebné ešte investovať, čo bude treba zrekonštruovať alebo vymeniť. Samozrejme sa to odrazí na proti-ponuke, ktorú Vám navrhne za nehnuteľnosť.
Funkčný marketing
Nášho klienta, teda v tomto prípade predávajúceho nehnuteľnosti, vždy oboznámime s tým, kde bude jeho nehnuteľnosť inzerovaná. Realitná agentúra GRAND-REALITY inzeruje nehnuteľnosti okrem svojej oficiálnej webovej stránky či úspešnej stránky na sociálnej sieti Facebook, aj na veľkých slovenských realitných portáloch a na desiatkach rôznych inzertných portáloch. Vieme zabezpečiť inzerciu aj v lokálnych printových médiách. Inzercia pre našich klientov je zdarma.
Nehnuteľnosti nepredávame sezónne
Čo toto slovné spojenie znamená? Mnoho realitných kancelárií a agentúr vidí napr. letné mesiace (dovolenkovú sezónu) ako pomalé, teda kedy sa realitný trh hýbe pomalšie. Realitný tím GRAND-REALITY sa snaží aj tieto mesiace pracovať v plnom nasadení a vidí toto obdobie v roku ako príležitosť.
Serióznosť Vašej "realitky"
Je skutočne Vaša "realitka" seriózna a háji Vaše záujmy, alebo jej ide len o províziu? Ako dlho pôsobí na realitnom trhu? Akú má históriu, referencie či spokojných klientov? Odpovedzte si už len pre seba... ;-)
Zdroj: grand-reality.sk Foto: grand-reality.sk